poniedziałek, 5 lipca 2010

Niech żyje!

11 komentarzy:

  1. znowu cenzura na blogu? czy to dywersja zbrojnej faszystowskiej partyzantki? jeszcze przed chwila czytalem na czerepie o licznej progeniturze niezwyciezonego marszalka

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma tu żadnej cenzury. Jest tylko decyzja czy zamieścić post, czy go nie zamieścić. To nie cenzura, tylko normalne dobieranie treści i redagowanie.
    S.K

    OdpowiedzUsuń
  3. ale co się stało z Twoim postem o prezydencie elekcie?!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałem zapodać komentarz dotyczący wyników wyborów prezydenckich.
    Postanowiłem jednak zrobić to w sposó brdziej przemyślany i przygotowany. Mam kilka obserwacji, którymi chciałbym się podzielić.
    Niebawem zapodam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cenzura jak najbardziej jest. Staszek nie chce zamieścić mojego tekstu, bo czegoś się chyba boi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. KTOŚ CENZURUJE KOMENTARZE ZAKRZEWSKIEGO!

    czy od niedzieli żyjemy już w państwie policyjnym?

    OdpowiedzUsuń
  9. "KTOŚ CENZURUJE KOMENTARZE ZAKRZEWSKIEGO!
    czy od niedzieli żyjemy już w państwie policyjnym?"
    :), tak się składa, że to ja sam je usunąłem, po prostu zaraz po zamieszczeniu komentarzy nie było ich widać i w końcu kiedy się już udało wyskoczyły od razy trzy, stąd całe zamieszanie
    T.Zakrzewski

    OdpowiedzUsuń
  10. Boją się tekstu Zakrzewskiego?
    A o czym jest? Teoria spiskowa?

    Pozdrawiam czytelników Czerepu. Huzar

    OdpowiedzUsuń
  11. uwaga, 'Huzar' to moze byc prowokacja ABW

    OdpowiedzUsuń